2016-01-12-Suffering-PPC

בכל יום נזרקים לטימיון כספים יקרים על אחד מהשירותים הכי עדינים והכי קריטיים לעסק – שיווק!
כסף רב מושקע בקמפיינים ובערוצים לא הגיוניים לשיווק באינטרנט, שהקשר בינם ובין אותם עסקים פשוט לא קיים.

כשזה שוב ושוב לא עובד, זה כואב בכיס ובלב.

בחודשים האחרונים שוחחתי ונפגשתי עם עשרות בעלי עסקים בנוגע לשיווק באינטרנט. חלק לא מבוטל מהם הביע אכזבה ותרעומת משיווק שנעשה להם על ידי ספקים מסויימים, ואף חשש להמשיך ולהשקיע בשיווק באינטרנט. עם הזמן, הקשב הופך להיות יותר חד, והלב יותר ויותר עם אותם בעלי עסקים חסרי אונים.

כמעט בכל שיחה ופגישה עולה הסבל הזה.

מי אמר שכל תקציב הפרסום הממומן צריך ללכת רק על פרסום לקהלים חדשים, שעדיין לא בהכרח מכירים את העסק?

תשובה: אנשים חסרי מודעות לשיווק העכשווי.

אבסורד להשקיע כל כך הרבה כדי למשוך גולשים טובים לאתר או לדפי הנחיתה, ומאותו רגע לשכוח מהם, שהרי ידוע כי פרסום לקהילת גולשים שכבר ביקרו באתר (במסות גדולות ובתקציבים נמוכים יחסית), הוא יעיל מאוד בדרך כלל, ומוביל לרכישות – וזאת באחוזים גבוהים!

מי אמר שהיום (2016) בכל מקרה צריך להשקיע אלפי ש"ח בחודש על קידום אתרים בגוגל (SEO), באתרים שכבר נמצאים במיקומים מעולים בגוגל?

תשובה: אנשים חסרי מודעות לשיווק העכשווי.

היום קידום אורגני בגוגל (SEO) דורש קודם כל שיווק חזק באינטרנט.
הרי גוגל משתמש יותר ויותר בחכמת ההמונים, ורק רוצה לראות שיש תנועה מעולה באתר וסביב העסק בכלל באינטרנט. במקרים רבים, ניתן להוריד דרסטית תקציב SEO, לשמור על המיקומים, ובכסף שנחסך, למשוך קהלים חדשים בערוצים נוספים, שבאופן טבעי יחזקו גם את המיקומים בגוגל!

מי אמר שפייסבוק מתאים לכל עסק? מי אמר שמרכז השיווק צריך להיות בהכרח פייסבוק?

מי אמר שכל עסק יכול למשוך לקוחות רק מפייסבוק באופן ישיר, ו"למלא את העסק בלקוחות תוך שבועיים"?

מי אמר שהיום כל עסק שחולם להוביל בתחומו, לא חייב אתר אינטרנט אפקטיבי?

 תשובה: אנשים חסרי מודעות לשיווק העכשווי.

מי אמר שמקמפיין לא מוצלח אחד, אפשר להסיק ש"שיווק באינטרנט לא עובד"?

תשובה:  אף אחד לא אמר.  זה פשוט לא נכון. 

זו מסקנה מסוכנת שעלולה להשאיר את העסק הרחק מאחור. חפשו באינטרנט את המתחרים שלכם, שכבר כמה שנים לא מפסיקים להשקיע באינטרנט.

יש עוד עשרות טעויות שגורמות לסבל גדול.

הפתרון לסבל ולטעויות המיותרות בשיווק דיגיטלי

אם הבנת כמה הזוי היום השוק של השיווק באינטרנט, כמה טעויות נעשות בתחומי ה B2B, וכמה כספים נזרקים לטימיון בגלל כמות בלתי נדלית של טעויות פשוט עצובות, אז בהנחה שיש לך כוונה להמשיך ולהשקיע בשיווק ברשת, זאת ההצעה שלי לשיפור המצב, כמובן בלי התחייבות שלך:

בלחיצה כאן, מגיעים לדף אודות השירותים שלנו לשיווק באינטרנט.

ממלאים את 2 חלקי הטופס, ואנחנו נתאם שיחה או פגישה, שאחריה יהיה לך ברור:

1. מה באינטרנט יביא לך מכירות וכסף.
2. ממה חשוב להיזהר כדי לא לזרוק לטימיון עוד כסף.
3. מה הכי אופטימלי לתקציב שלך לשיווק באינטרנט.
4. האם נעבוד ביחד, ונעשה לך שיווק שתופס ברשת.
את זה אנחנו עושים אך ורק עם השיטות והערוצים הכי אפקטיביים לעסק שלך.

עם ניסיון של 14 שנה באינטרנט, ועם מוח קודח ממידע ומתובנות, אתם מקבלים מינימום
צ'ק ליסט של מה שיביא לכם כסף לעסק, באופן הכי אפקטיבי ולא בזבזני כמו שקורה היום.
מקסימום.. הרבה יותר מזה.

כדי להסיר ספקות אחת ולתמיד לגבי שיווק באינטרנט,  וכדי ל התחיל דרך של יותר כסף מהאינטרנט, לוחצים כאן ומגיעים לדף עם הטופס.

IMG_0290Square2xSmall300x300-Transparent
סני שלומי,
מאסטרנט – שיווק שתופס ברשת.

 

Comments

comments