השבוע קיבלתי במייל את הכתבה הזאת שפורסמ2016-01-01-NewYearה ב 24/6/2014 באתר גלובס.
השאלה במייל היתה "מה דעתך?  האם זה עוד רלוונטי?".

ובכן, בכתבה מדובר על 5 טעויות של מותגים ישראלים באינטרנט, שהיו רלוונטיות עוד לפני שנה וחצי.
לא רק שהטעויות האלה עדיין רלוונטיות גם היום, 1/1/2016 וכנראה יהיו רלוונטיות גם בעוד שנה, בתחילת שנת 2017, אלא שבנוסף ל 5 הטעויות שצויינו בכתבה, אפשר להוסיף עוד כמה טעויות של עסקים באינטרנט, כמו העובדה שהפרסום נעשה לרוב באופן בזבזני, עם נסיונות להשיג חשיפה לקהלים של מאות אלפים, בלי לבנות קהילה ומוניטין, ובלי לתפוס לקוחות שכבר נחשפו לעסק ולמותג.

הנה הכתבה בגלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000948414

IMG_0290Square2xSmall300x300-Transparent
סני שלומי,

מאסטרנט – שיווק שתופס ברשת.

 

משרד השיווק מאסטרנט תופס לך לקוחות עם פרסום ושיווק ממוקדים ברשת.
השיחה חינם.  שווה לנסות.  כל הפרטים בלחיצה כאן או בטלפון: 03-75-888-20

Comments

comments