כמה כלכלנים צריך כדי לנהל קמפיין שיווקי אפקטיבי באינטרנט?

2015-12-14c-Organicאז זהו, שכדי לנהל קמפיין שיווקי אפקטיבי באינטרנט, אין צורך להיות כלכלן, או כל איש מקצוע אחר, אלא מומחה בשיווק באינטרנט.

בדיוק כמו שחברה לא תייצג את עצמה בערכאות משפטיות, אלא תשכור עורך דין;
בדיוק כמו שחברה לא תערוך בעצמה ביקורת חשבונאית, אלא תשכור רואה חשבון;
כך גם כדי לנהל קמפיין שיווקי אפקטיבי באינטרנט, יש לפנות לאנשי מקצוע בתחום.

האבסורד שבשיווק "עשה זאת בעצמך"

עסקים משקיעים זמן וכסף רבים במגוון רחב של פעילויות: בבניית אתרים, בפרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק, בהפקות גרפיקה, בשיווק ברשתות חברתיות, בכתיבת תכנים שיווקיים – כל זאת במטרה לחשוף את העסק לקהל לקוחות רחב ככל הניתן. אלא שבמקרים רבים, הם אינם מגיעים לתוצאות שייחלו להן.

מדוע? – משום שכמוהם גם המתחרים שלהם, משווקים את עצמם באינטרנט, וכיום כבר אין די בבניית אתר אינטרנט ובפעולות ספורדיות ברשתות חברתיות, כדי לקדם את העסק ולגרום לו לבלוט על פני המתחרים.

נכון להיום, תחום השיווק באינטרנט הפך להיות כל כך מורכב, ולמעשה, מאגד בתוכו מכלול של התמחויות, ומתודולוגיות שונות, כגון: מחקרי שוק השוואתיים, מיקוד קהל היעד ומיתוג, גיבוש אסטרטגיה שיווקית, כתיבת שיווקית, עיצוב גרפי, תכנון, צילום ועריכת סרטונים,ידע טכני בקידום אתרים, והרבה מאוד כלים נוספים בבניית קמפיינים אפקטיביים בגוגל, בפייסבוק, בלינקדין, באינסטגרם ובעשרות פלטפורמות נוספות.

כיום, כמעט ואין סיכוי לעסק לנהל באופן עצמי קמפיינים יעילים ורציפים באינטרנט, שיביאו לקידום העסק, אלא אם בעל העסק ישקיע זמן ומשאבים רבים בלמידת התחום באמצעות קורסים, עבודה והתנסות, או באמצעות שכירת עובד ייעודי לתחום השיווק, וגם אז לא בהכרח יינתן מענה לכל ההתמחויות הנדרשות בתחום זה.

לחילופין, עסקים שיכולים להרשות לעצמם להשקיע כמה אלפי ₪ מידי חודש, שוכרים חברות שבונות ומנהלות את פעילות השיווק באינטרנט באפקטיביות גדולה הרבה יותר, בהשקעה נמוכה הרבה יותר, ובאופן כזה שלא משאיר הרבה מקום לעסקים הקטנים, ומשאיר לבעל העסק זמן ואנרגיות לניהול, לשירות לקוחות ולמכירות.

משרד השיווק מאסטרנט עושה בדיוק את כל זה, עם מומחיות וותק באינטרנט משנת 2001.

השיחה חינם.  שווה לנסות.
כל הפרטים בלחיצה כאן.

IMG_0290Square2xSmall300x300-Transparent בהצלחה,
סני שלומי – מאסטרנט.

 

 

Comments

comments