2015-11-10b-800x800e-Organicאו יותר נכון.. למה לא לפרסם בגוגל ובפייסבוק בתקציב גבוה באופן קבוע.

הערות מקדימות:
1. חשוב מאוד לשים לב לאזהרה אשר בסיפת המאמר.
2. המאמר הזה הוא פרי השראה של מקרים טובים שהיו לנו במשרד.

יש חוק ידוע, שזהו הנוסח העממי שלו:
"כדי שלקוחות יתחילו להתייחס אליך ברצינות באחוזים גבוהים, כדאי שהם ישימו לב אליך לפחות 7 פעמים במשך זמן סביר".
לכן תנובה, פלאפון ואפילו חברת החשמל, שמצליחה להביא מחזורי עתק למרות שאין לה מחלקות של שימור לקוחות, "מפמפמים" לנו פרסומות שוב ושוב.  גם אחרי שהבנו כבר, שקופסת קוטג' יכולה לעשות את כולנו מאושרים באמת.

ומה הקשר לפייסבוק, גוגל, תקציבים ומה שבניהם?

אופציה 1 לחלוקת תקציב בקמפיין:
נגיד שעבור קמפיין רגיל, שגרתי ו"כמו כולם", הקצבתם 2,400 ₪ לחודש לפרסום בגוגל, ו-1,600 ₪ נוספים לחודש לפרסום בפייסבוק, למשך 3 חודשים.  זה יוצא 4,000 ₪ לחודש על פרסום ממומן, למשך 3 חודשים:

ינואר 2016 – 4,000 ₪
פברואר 2016: 4,000 ₪
מרץ 2016: 4,000 ₪.

סה"כ תקציב PPC  של 12,000 ₪

ז"א שהחשיפה של הקמפיין תתפרס על פני 3 חודשים באופן יחסית שווה.
יהיו אנשים שבחודש ינואר יראו מודעה מדליקה של העסק שלך, ויראו שוב את המודעה בחודש מרץ.

אופציה 2 לחלוקת תקציב בקמפיין:
נגיד שעבור אותו קמפיין, בנינו מסרים שונים לקהלים שונים, תכננו את הערוצים, ובתקציב החודשיים עשינו חלוקה כזאת:
ינואר 2016 קמפיין חשיפה לקהלים חדשים בגוגל+פייסבוק: 1,000 ₪.
ינואר 2016 רימרקטינג אך ורק לקהל שביקר באתר לאחרונה (ממוקד!): 500 ₪.
כנ"ל בפברואר 2016.

ז"א שלחודשים ינואר + פברואר 2016, תקצבנו ביחד 1,500 ₪ לכל חודש.
חסכנו בכל חודש כזה 2,500 ₪, שאותם שמרנו לחודש מרץ.
(השתמשנו ב 1,500 ₪ מתוך תקציב של 4,000 ₪),

כעת עבור חודש מרץ, יש לנו תקציב של:
תקציב מתוכנן מרץ 2016: 4,000 ₪ + תקציב שמור מחודשים ינואר+פברואר: 5,000 ₪.

יש לנו תקציב של 9,000 ₪ לחודש מרץ.

עכשיו נראה איך אפשר לעשות מטעמים ולמשוך קהל יחסי וחד ערכי גדול יותר, כאשר בחודש מרץ נרים קמפיין מסיבי יותר, עם עשרות אלפי חשיפות לקהל ממוקד:

עכשיו נרחיב את היריעה מעבר לסתם "גוגל" ול"פייסבוק".
דמיינו את האתר שלכם במרכז, ובמשך חודש צינורות של חיצים יורים עליכם אנשים סקרנים וקונים מכל הערוצים הבאים.  החיצים יורים על האתר שלכם את אותם אנשים מתת קמפיינים שונים ומדוייקים.
אנשים רואים אתכם גם בגוגל, גם בפייסבוק, גם ביוטיוב, גם בדיוור, גם בשיווק תוכן חכם… והכל בתקופה יחסית קצרה.

איך נראה קמפיין מקיף ואפקטיבי להפליא!

2015-11-10-שרטוט למה לא לפרסם בפייסבוק ובגוגל

הורדה מיידית של ה-PDF – בלחיצה כאן.

15178378_mMasternetנניח שירון הברון נכנס לקהל היעד של הקמפיין, והוא רואה מודעה שלכם בפייסבוק, ו.. לא מתייחס.
למחרת רואה מודעה קצת אחרת שלכם ביוטיוב, ואז ירון ממלמל "וואלה, מצלצל לי מוכר.."
באותו ערב רואה עוד 3 מודעות ב Ynet ובוואלה, ובשבוע שאחרי הוא כבר לא יכול להישאר אדיש.
ירון הברון לחץ על הבאנר ונכנס לדף הנחיתה שלך.

אבל.. כמו רובם, ירון לא קונה.  וכמו המשיח, ירון לא בא. ירון גם לא מתקשר.  כן כן.. ירון יצא מהאתר, וכמו רובנו ושכח שהיה שם.
אבל לא נורא.  אותנו במשרד זה לא מפחיד. כי ללקוחות שלנו יש מענה אוטומטי וחזק ביותר למקרים כאלה בדיוק:
מעכשיו ירון הברון נחשף לקמפיין שונה שלך –  קמפיין "רימרקטינג".
זה קמפיין שרואה אותו אך ורק מי שביקר בזמן האחרון באתר שלך.  זה קמפיין שכולל מספר גדול יותר של מסרים "קצת שונים".  יותר חדים.  יותר ממוקדים.  כאלה עם הנעה חזקה לפעולה.
זה קמפיין של עשרות אלפי חשיפות.  שוב ושוב.  לקהל שכבר מכיר אותך!

כאן בתקציבים יחסית נמוכים, אנחנו נותנים לך חשיפה עצומה ומסיבית לקהל הכי ממוקד שיש:  לכל מי שנכנס לאתר לאחרונה!  שרואה אותך גם בפייסבוק, גם ביוטיוב, גם בוואלה, ואפילו באתרים מחו"ל.
והכל עובד על אוטומט.  מי שנכנס לאתר… אופס!  מתחיל מיד להיחשף לקמפיין הזה.  ירצה או לא ירצה.

כאן מתוך ה 9,000 ₪ בחודש, נקציב 4,000 ₪ לחודש רק על רימרקטינג.

זה יכול לתת 2,000,000 חשיפות, לאותו קהל שמונה בסביבות 10,000 אנשים, שמהם אחוז הרוכשים גבוה יותר מכל קמפיין אחר!

עכשיו, אחרי שבנינו קמפיינים של חשיפה המונית, ייצרנו לכם קהל של 10,000 אנשים שביקרו באתר בחודשים ינואר-מרץ 2016, ועשינו לקהל הזה קמפיין חכם ומסיבי של רימרקטינג,…

עכשיו נראה כמה יישארו אדישים לעסק שלך!

25519039_mאת כל זה בונים מראש, וכל זה רץ כמעט על אוטומט במהלך הקמפיין!

יתרונות בדחיסת תקציב:

  1. קהל גדול יותר ראה אתכם יותר מ 7 פעמים במשך תקופת זמן סבירה.
    לכן בקמפיין הזה, היו יותר רכישות.
  2. קהל גדול יותר ראה אתכם יותר מ 7 פעמים במשך תקופת זמן סבירה.
    בקמפיינים הבאים שלכם, הם לא ישכחו אתכם, ויגיבו יותר לשיווק שלכם ברשת.
  3. סטטיסטיקות משקרות במספרים קטנים.
    בתקציב של 9,000 ₪ בחודש אחד (או שבועיים..), תוכלו למדוד באופן מדוייק יותר את האפקטיביות של כותרות, של חלוקות קהלים, של באנרים, ושל מסרים שונים לקהלים שונים וכו'.
    כי בלי למדוד ולשפר בכל קמפיין.. חבל על עוד קצת כסף שזורקים לפח.

אזהרה:
כדי שקמפיין יעבוד, חלוקה נכונה של התקציב היא טקטיקה מעולה, אבל זה לא מספיק.
כדי שקמפיין יהיה אפקטיבי להחריד, חייבים להכיר את ערוצי הפרסום, לכתוב לכל קהל מסרים מתאימים (כמו חלוקה לנשים/גברים, צעירות/מבוגרות וכו'), לתכנן מראש מסרים שמתאימים למיתוג ולבידול, לשלב טיזרים נכונים בקמפיינים של חשיפה, ולהשתמש בעשרות כלים וטכניקות שמאפשרות להפחית עלויות לקליק או לחשיפות ולהגדיל את אחוזי התגובות לקמפיין.

האם זה מורכב?
כן.  דרוש ידע וניסיון.

אבל לא נורא:
משרד הפרסום והשיווק "מאסטרנט" עושה בדיוק את כל זה, ועוד הרבה מאוד טריקים וטכניקות שמשתלבות באסטרטגיה שיווקית ובתכנית גדולה שאותה בונים לך מראש.

כל הפרטים בלחיצה על המילה "כאן", בדיוק כאן.

כמה זה עולה?
עם תקציב כולל של כמה אלפי ₪ לחודש, העסק שלך יתחיל לקבל צבע, לקבל מיקוד, לקבל מסרים חדים ומדליקים, ולקבל יותר התייחסות של הקהל.  כולל רכישות.  ואם יש לך שירות מדהים, אז גם המלצות של לקוחות.  על זה אין לנו כבר שליטה.  לנו יש שליטה רק על הלידים שלך, ואנחנו גם מלמדים אותך למכור תכלס.

עם תקציב של כמה מאות ₪ לחודש, היום כבר אין הרבה מה לעשות כדי באמת להוביל ולהיות בשלישייה הפותחת בשוק שלך.  העידן הזה כבר חלף לו מהאינטרנט ומהעולם.
כאן הפתרונות הם ארוכים ומאוד לא נוחים לחיים שלך.  שנים של סיזיפיות מתסכלת.  זאת המציאות.
Sorry.

איך מתקדמים?
לוחצים כאן, מקבלים את המידע, ומשם עוזבים או ממשיכים באופן טבעי.

בהצלחה.
IMG_0290Square2xSmall300x300-Transparent

סני שלומי – מאסטרנט.

 

Comments

comments